• Procedura de dizolvare voluntara, radiere si lichidare a unei societati cu raspundere limitata, este formata din doua etape.
    Prima dintre etape consta in dizolvarea societatii comerciale, realizandu-se prin depunerea la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde entitatea cu personalitate juridica isi are sediul social, al dosarului constituit din urmatoarele documente:
    Actele necesare pentru inregistrarea desfiintarii voluntare a societatii sunt:
    Etapa 1 – dizolvarea si lichidarea voluntara

    • Cerere de inregistrare a mentiunii
    • Hotararea AGA sau decizia asociatului unic
    • Imputernicirea persoanei care depune mentiunea, daca este cazul
    • Dovada achitarii taxelor.

    Etapa 2 – de radiere (voluntara)

    • Cerere de radiere
    • Certificatul de inregistrare si anexele
    • Situatia financiara de lichidare
    • Hotararea de repartizare a activelor
    • Certificat de la Administratia Financiara din care rezulta ca societatea nu are datorii la bugetul de stat si la contributiile sociale
    • Imputernicirea persoanei care depune mentiunea, daca este cazul
    • Dovada achitarii taxelor.